Hvordan opnår I ensartethed i jeres brand?
I har sikkert investeret både tid og penge i at perfektionere jeres brand og udtryk ned til mindste detalje, som I for alt i verden ønsker at jeres slutbrugere også vil opleve. Det kan dog ofte give udfordringer at arbejde med flere forskellige leverandører eller blot forskellige produkter, da produktionsteknikker og materialer vil påvirke det endelige resultat. Dette er selvfølgelig ikke optimalt for jeres brand og den investering i har lagt i det – jeres produkter skulle gerne have en positiv indflydelse på jeres kunder og derved skabe værdi for jeres virksomhed.
Vælg én leverandør
Ser vi bort fra udfordringerne ved at producere med forskellige materialer, vil det unægtelig gøre det endnu sværere at kontrollere produktionen, hvis det er spredt ud over flere leverandører. I kan derfor med fordel vælge en leverandør der kan tage ansvar for produktion af alle jeres varer og som har sans for at få kvalitet, design og finish til at gå op i en højere enhed.
Skab værdi
For at skabe den mest værdifulde kampagne, gælder det om at skabe ét ensartet udtryk, der afspejler jeres brand over hele linjen. Ensartethed giver udtryk for sans for selv den mindste detalje, hvilket vil efterlade et positivt indtryk hos jeres slutbrugere og derved skabe værdi for jeres brand.
Find alsidig leverandør
Det vil ved produktionen derfor skabe størst værdi, samt forenkle processen, hvis I finder en leverandør der kan tage ansvar for hele processen. Benyt en leverandør der har erfaring med at producere ud fra stramme rammer når det kommer til design, men samtidig har god erfaring med produktion af flere forskellige produkter og materialer.
Kvalitet til mindste detalje
Ved at anvende én leverandør, der kan tage ansvar for alle processer, sikrer I let og enkelt en ensartet kampagne, der viser kvalitet til mindste detalje og derved skaber værdi for jeres virksomhed.
Gør jeres brand genkendeligt
Ensartethed vil endvidere øge genkendeligheden af jeres brand – har I en bestemt farvekode eller mønster der kendetegner jeres brand, er det derfor vigtigt, at lige netop det bliver gennemgående for alle jeres produkter. Herved sikre I, at en ensartet linje af produkter, giver jeres kunder de bedste forudsætninger for at genkende jeres brand.
Genkendelighed skaber værdi
Genkendelighed skaber værdi for jeres brand, i og med jeres slutbrugere vil have jeres virksomhed liggende i baghovedet næste gang de leder efter en leverandør. Ensartethed er derfor en vigtig faktor for jeres brand da det påvirker jeres forbrugers opfattelse af jeres virksomhed.
Husk den røde tråd
Den røde tråd udstråler detaljeorientering for selv den mindste detalje, samt overblik og sans for æstetik. Endvidere vil det øge jeres genkendelighed blandt jeres forbrugere, der vil have større tendens til at vælge lige netop jer, hvis de kan associere jeres brand med detaljeorientering, kvalitet og design. Endvidere vil det øge jeres genkendelighed blandt jeres forbrugere, der vil have større tendens til at vælge lige netop jer, hvis de kan associerer jeres brand med detaljeorientering, kvalitet og design.
Ønsker din virksomhed at få sparring omkring jeres brand? Tag en gratis snak med os.
OM ENTRY
Vi er din direkte adgang til produktion i Kina. Vores mission er at give dig høj kvalitet og punktlig levering.