Det kan være svært at finde hoved og hale i alle de informationer der er omkring bæredygtig emballage, da der er mange måder at være bæredygtig på. Det kan f.eks. være, at dit fokus er på arbejdsforhold, påvirkningen på dyrelivet eller udledning af CO2. Læs med her og bliv klogere på bæredygtig emballage.
Produktion i Kina virker fjernt for mange, og kan derfor synes svært, at udvikle en realistisk tidsplan. For hvor lang tid tager det egentlig at lave en produktion af høj kvalitet? Læs med her og bliv klogere på ideudvikling, produktionstid og fragt.
I har sikkert investeret både tid og penge i at perfektionere jeres brand og udtryk ned til mindste detalje, som I for alt i verden ønsker at jeres slutbrugere også vil opleve. Bliv klogere på hvordan I skaber mere ensartethed i jeres brand her.
Merchandise har for mange en negativ klang og forbindes ofte med billige reklameartikler og kuglepenne fra Kina. På engelske dækker ”merchandise” over produkter der er købt og solgt – hvad end det er dyrt, billigt, branded eller ej. Læs med her og bliv klogere på begrebet merchandise.